6 sekunders Youtube bumpers & social assets + billeder til e-com for to nye osteprodukter til grill. Målgruppen er ung, og derfor har det været vigtigt at definere en location og et grill-setup, som de unge kan identificere sig med. Ud med den store weber og ind med spontane grillaftener i parker og på altaner. Produkterne hører ind under den overordnede kommunikationsplatform: Grøn Mad Nemt. Kampagneperiode: Q2/Q3 2022
![](https://cdn.myportfolio.com/fcc2403e-6a98-4fd1-90f4-8bd04e4bc1e6/1ea94ab0-57d4-4192-a9ce-e9cee7e06aeb_rw_1920.jpg?h=8b5387eac4cbf90acc29ac0441252b9e)
![](https://cdn.myportfolio.com/fcc2403e-6a98-4fd1-90f4-8bd04e4bc1e6/96d61399-c0b4-488c-a10a-9c8a6f970718_rw_1920.jpg?h=a71880d88a4fe2da0120451f5c9f8e42)
Min rolle: Manuskript, storyboards, art direction, defination af set design, cast og food styling mv.